Frukost

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Lyxfrukosten idag bestod av - Chokladgröt med hallon, kokos och pumpakärnor, ljumet vatten med citron och så lite vindruvor på sidan.
 
Vaknade idag lite smått förvirrad över tillvaron. Låg nämligen i sängen med gårdagens film kläder och datorn i sängen med en telefon som hade 3 % kvar. Insåg snabbt att jag hade somnat i sängen när jag tittade på "The Giver" igårkväll.... Under dem senaste dagarna (hela veckan faktiskt) så har jag varit så fruktansvärt trött, somnade nästan på lektionen igår. Vet inte var denna plötsliga trötthet kommer ifrån då jag har sovit runt 7 timmar varje natt. Så det förblir nog ett olöst mysterium. Att jag har varit så trött har ju också gjort att jag inte alls har kunnat konsentrera mig och har bara varit helt nere och utsugen på energi :(
Det mest humoristiska med situationen är att jag somnade igår runt 5 draget, sov i nån timme, åt middag, städade mitt rum och vid ca 8 på kvällen började jag somsagt kolla på film. Somnade när det var typ 10 minuter kvar och vaknade idag kl 8 och var jättepigg..
Idag ska jag iallfall plocka äpplen med mamma och göra hemgjord äppelmos. Alltså ni förstår nog inte hur mycket jag ÄLSKAR äppelmos och det gör ont att veta att jag inte har ätit det alls detta år(!!). Vi gör den hemgjord då den är både godare och nyttigare, så det gör mig lite extra glad ^^
Ni får ha en bra dag, bloggar senare. Puss och kram /Emma.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...