En shopaholics bekännelser

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Och nej det är inte filmen jag pratar om....
 
Jag vaknade ca 20 i 8 imorse och gick ut för att ta en snabb springtur. Sen vid 11 så åkte vi iväg för att handla och kom hem vid 5. Vi var inne på ganska många affärer men jag hittade lite grejer från Clas Ohlsons, Lindex och Media Markt (som hade utförsäljning <3)....
 
Jag ska ta det lugnt hela kvällen och kommer förmodligen somna tidigt haha.
Ha det bra / Emma!
En pärm och två pennor som jag behöver till skooolan. 2 filmer till min Disney samling, CA för att starta min Marvel samling och så hittade jag Oitnb, snacka om lycka. Och sist men inte minst en så fin tröja från Lindex. Det var det första jag såg när jag gick in i affären. Love love love!!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...