Bara 42 dagar kvar....

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Till total och fullkomlig lycka. 
Under de senaste veckorna så har jag bara känt "Meh, har vart där 2 år i rad jag skulle hellre åka till något annat ställe" men nu, just idag så fick jag värsta lyckoruset. Även fast jag druknar i läxor och känner mig tröttare än jag någonsin gjort. Lyckan över att jag ska till den vackraste staden jag känner till, det fick det att bubbla till i magen. Lycka lycka lycka....
Ska fortsätta simma vidare bland mina läxor medan jag halv kollar på Sex and the city och smuttar på mitt te.
Ha en fin kväll, pöss!!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...