Värker

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Torsdag eftermiddag(?) och jag har ganska så ont i kroppen.. 
Idag var det (somsagt i några tidigare inlägg) orienteringsdag på okänd mark. Gick hyffsat, sprang för det mesta och hittade ett par kontroller så helt misslyckat var det inte... När jag kom hem körde jag 10 min armar bara för att och har precis ätit mellis.
Senare blir det städning av rummet, lite plugg och läsning och kanske lite serietittande. Ska försöka hitta ett recept till middagen så mamma slipper göra allt här hemma.
Källa
Hur har eran dag varit och vad ska ni göa ikväll? :)

Postat av: Sofia

Så fina rum!

Svar: Ja verkligen! Man kan ju drömma om att ha ett sådant rum i framtiden :D Kram!
xmmasxd.blogg.se

2014-10-16 @ 18:39:01
URL: http://byfia.com
Postat av: ♫♪ sandra

fint!

2014-10-16 @ 20:38:15
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...