Tillbaka

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Min morgon spenderades i sängen med filmen jag somnade till igårkväll, nämligen Skönheten och odjuret. En av mina absoluta favorit Disneyfilmer!
Frukosten blev banangröt men kanel, frön, äppelmos och hallon på toppen, nam nam... Saknar dock att toppa den med havremjölk, så jag ska nog göra det idag eller imorgon, det är hur lätt som helst ^^
Har hunnit städa lite idag, ska nog göra om mitt rum (vilket jag alltid gör haha) men har inte riktigt bestämt mig. Håller på att kolla in en massa inspo på weheartit och olika bloggar, älskar att titta på inredningsbilder!
Vart även glatt överraskad när jag vaknade imorse och insåg att vi har ställt tillbaka klockan hihi. Det betyde att jag inte vaknade 11.30 och var tvungen att äta frukost till lunch, snacka om lättnad xD
Vad har ni gjort idag och vad ska ni göra? :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...