Studiedag

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Onsdag morgon och jag är ledig... sååå skönt! Idag ska jag och några kompisar åka in till Stockholm för att titta på bio, fika och vara allmännt gulliga. Även fast de är mina bästa kompisar så ses vi nästan aldrig utanför skolan för att 'jag kan inte',  'vi ska iväg' osv... Men idag så tog vi chansen eftersom att ingen av oss var upptagna!
Imorgon har vi orientering vilket jag inte ser fram imot... Jag får rapportera hur det går (om jag inte försvinner i skogen det vill säga) 
Här är iaf dagens frukost.. Havregrynsgröt (på rågflingar eller vad det nu heter) med äppelmos, banan, hallon och granatäpple-kärnor. Har aldrig haft det som topping så det var en trevlig omväxling. 
Jag kanske hör av mig under dagen! Byebye

Postat av: Nora Cederin Foto

Svar: Åh tack!!

Hoppas du får en mysig studiedag. Kram

2014-10-15 @ 11:06:44
URL: http://noracederins.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag är på väg att åka till USA för att jobba som au pair, så kika gärna in på min blogg och följ med på mitt äventyr från början! Är just nu i matchningsprocessen och ska hitta den perfekta familjen :)

2014-10-15 @ 13:03:02
URL: http://fames.se/amandanordqvist

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...