Skolångest

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Fick direkt ångest när mamma sa att vi skulle åka på tjejkväll på stan(de hade erbjudande och sånt). Jag har så mycket att göra med skolan att jag snart exploderar. 
Fysikprov imorgon, svenska uppsats ska in på söndag så just nu så finslipar jag och skriver slutsats och sist men inte minst uppsatsen om en genetisk sjukdom som kommer ge mig ett definitivt lägre betyg. Låter ju bra dedär. 
Nej jag ska inte vara negativ, fy usch. Jag sitter i bilen nu och när jag kommer hem så blir det dusch och sedan sängen med mellis o te o datorn. 
Ha det fint små praliner, puss på er!!

Hösttecken 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...