Same old

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Söndag morgon. 
Idag blir det bara städning och om jag hinner eventuellt lite engelska plugg. Ser inte fram emot kommande vecka, känns tungt och enerverande... Onsdag är vi lediga och jag kan äntligen spendera den dagen hur jag än önskar. Tosdag har vi orgientering i ökända skogar. Inte kul för en som har lokalsinnet av en lyktstolpe, känns mindre nöjsamt. 
Jag slutade på grötspåret igen, ångrar mig inte. Det blev hemgjord äppelmos, mango, hallon, banan och kanel som toppade den magiska röran denna morgon. Har en känsla av allmän nedstämdhet och vill endast spendera de kommande timmarna i min säng, så länge som möjligt.. Jag ska ta och klä på mig och försöka få något gjort.
På återseende!

Postat av: Sofia

Åh så gott med gröt till frukost!

Svar: Ja det är nog det bästa som finns! :)
xmmasxd.blogg.se

2014-10-12 @ 14:10:28
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Emma & Julia

Så fin blogg!

Svar: Tack detsamma ^^
xmmasxd.blogg.se

2014-10-12 @ 14:23:05
URL: http://xoxo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...