Plugga plugga...

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Blir ett snabbt inlägg eftersom att jag måste plugga till engelska- och musikprov som jag har imorgon + att jag måste skriva klart recensioner och inlämningar. Men något är bättre än inget alls!
Försov mig lite imorse så jag var väll lite ur fas. Hela dagen har jag gått runt ch frysit men har varit på allmänt bra humör, vilket glädjer mig! Min första kopp te blev nu efter skolan, eftersom att jag försov mig så missade jag mitt morgon te = har varit hungrig hela dagen...
Igår blev det inte mycket av bloggandet heller, men vad kan en göra när en simmar i läxor. Jag var duktig och prioriterade skola före sociala medier/blogg. På kvällen diskade jag eftersom att mamma jobba sent och sedan tittade jag på ett avsnitt av Clannad innan jag läste lite ur min bok... En ganska lugn kväll alltså.
Nu ska massa papper fram, så vi får höras senare... Puss!
 Supergammal bild, haha. Det får gå...

Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

Lycka till med proven imorgon!^^ Hoppas de går bra!:D

Svar: Haha tack, kan jag nog behöva xD
xmmasxd.blogg.se

2014-10-21 @ 17:01:58
URL: http://TheRevolt.blogg.se
Postat av: milina.blogg.se

lycka till med pluggandet!

Svar: Tack så mycket, haha ^^
xmmasxd.blogg.se

2014-10-21 @ 17:16:56
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: VERONICA - fashion blog

Lycka till tjejen, det fixar du galant! :) Ha en underbar onsdag tjejen! :) Kram!

Svar: Åh tack så mycket ^^ Kram!
xmmasxd.blogg.se

2014-10-22 @ 17:42:58
URL: http://vveronicas.com/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...