Mer höst

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Visade aldrig dessa bilder då jag tyckte att dem var såååå tråkiga, MEN jag provade en ny redigering. Och de vart iallafall lite bättre än innan. Tycker att det är så grymt kul att redigera och är så glad för att mitt fotosug har kommit tillbaka, äntligen. Sitter vi mitt skrivbord och tänker på om jag ska göra om mitt rum (igen), vill så gärna göra det. något är så kul med det, förstår inte vad det är. Mitt rum är dock supersvårt att möblera om, inte för att det är litet, för det är typ 15 kv men det finns grejer som inte gå att flytta på osv...
Jag ska fundera vidare, ha en fin kväll! /Emma
 

Postat av: Maja

Sv.: tack! Mobilbilderna är redigerade i vsco cam, de som är tagna med riktig kamera redigerar jag i Adobe lightroom!

2014-10-02 @ 20:48:29
URL: http://bjorsne.blogg.se
Postat av: Maria

Vilka fina bilder du lägger upp i din blogg! :)

Svar: Åh tack så mycket ^^
xmmasxd.blogg.se

2014-12-10 @ 00:43:42
URL: http://heartfulloffood.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...