In the end we only regret the chances we didn't take

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Godmorgon!
Låg i sängen och drog mig i +1 timme. Krävdes mycket för att kliva upp, men jag lyckades haha.
Det första jag gjorde var att klä på mig (träningskläder) och sedan körde jag armar medans jag kollade på OTH, multitasking yes please! Fixade sedan frulle i form av en bortglömd kvarg (lime-citron) och ett knäcke med avokado och tomat(<333). Har väntat på den jäkla avokadon att mogna och det var klar idag, wihiii :3
Medans jag åt frukost så skrev jag ett brev till min farmor som jag snart så gå och posta, ska ta chansen att ta en lite längre promenad medans jag håller på. När jag kommer hem blir det kanske yoga och en dusch.
Ha en superb dag, jag uppdaterar senare. Ciao!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...