Igårkväll

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Renoveringen av mitt rum gick bra. Idag kvarstår endast små fix som dammsugningen.
Har en fruktansvård träningsvärk runt mina skulderblad, varför vet jag inte haha. Dagens träning får iallafall bli promenad/pw, känner ett stort behöv av att rensa huvudet och det finns ingen bättre hjälp än promenad, frisk luft och musik. 
Annars så är min dag ganska oeventfull (Är det ens ett ord?).. Ska leta bilder till ett collage jag ska göra, kanske rita lite (det var så länge sedan) och så blir det förmodligen en massa serietittande eftersom att jag inte har haft tid att titta på alla nya avsnitt! 
Ha en grand day, darlings...
Vad ska ni göra idag? :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...