Höstlov

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Halloj!
Igårkväll var hur mysig som helst och just nu så är jag ganska trött faktiskt. Somnade hyfsat tidigt eftersom att vi hade hållit igång med discot, men lyckades vara uppe ett tag iallafall. När jag kom hem så åt jag (standard haha) och har bara suttit vid datorn sedan dess. Tänkte kolla på idol och köra lite abs, men just nu så är sängen för bekväm att lämna. 
Min kväll ska spenderas framför tv och Så mycket bättre. Kanske något gott på sidan, får seee!
Vi hörs, kram.
Två lite äldre bilder då fotograferingen står still för tillfället..

Postat av: moniki.blogg.se

åh så härliga bilder!

Svar: Tack så mycket ^^
xmmasxd.blogg.se

2014-10-26 @ 05:13:21
URL: http://moniki.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...