Godmorgon

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Godmorgon folket...
 
Anledningen till att jag just nu halvsitter/halvligger i min säng och bloggar är för att jag har praovecka, och stället där jag ska vara hela veckan har stängt på måndagar. Förstår ni hur mycket tur jag har eller?! 
Nu kan jag skriva klart läxor och träna i lugn och ro och bara andas, så skönt. 
Eftersom att jag för det mesta kommer vara hemma idag, så tänkte jag köra en "en bild i timmen" så det kommer upp ikväll!
 
Vi hörs!
Bild från London förra året...
 

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Hej! Nu är veckans blogg avgjord. Ta och kika in om du vann! Annars är det bara att ta och anmäla sig igen :)

http://blogofphoto.webblogg.se/2014/october/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

2014-10-06 @ 10:30:48
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...