Godmorgon

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Godmorgon.. Mitt lov har börjat bra. Jag vaknade runt kl 8 imorse men låg och drog mig i ungefär en halvtimme. När jag väl kommit upp tog jag på mig träningskläder och körde lite ben på mitt sovrumsgolv. Efter det blev det en dusch och sedan frukost framför Scooby-Doo (favorit hihi)
Min dag kommer bestå av havremjölkstillverkning och renovering av mitt rum, har bestämt hur jag vill att det ska se ut så jag hoppas att det går vägar. Annars blir det en ganska tråkig dag (iaf att blogga om). Kommer nog sitta i sängen med en kopp te och min bok, känns som ett bra val efter hårt jobb haha.
Vad ska ni göra idag?
Bild I är från igår, bild II är från ett tag sedan (just när löven började ändra färg).


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...