Godmorgon

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Helg, som jag har väntat. Eller något i den stilen iaf...
Mamma och jag ska åka och handla idag, både till mataffären och till en second-hand butik. Hoppas på att jag hittar något fint, men det gör jag oftast inte.. 
Har träningsvärk i mina stackars vader så det gör lite smått ont att gå eller stå helt rakt, men jag tycker nästan bara om det! Idag händer inte speciellt mycket, ska nog ha en myskväll med film och något gott... Fick förslag på filmer så ska se om någon av dem passa mig i smaken ikväll :D
 Dagens frukost, "Smoothie bowl" med lite topping och sedan drack jag te på sidan. Mätt och belåten (omöjligt att säga/skriva utan att låte 60+). Ska klä på mig, göra något åt fågelboet på mitt huvud och sedan åker jag och mamma, ska nog bli kul!
Hörs sen! :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...