Fredag

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Hejsvejs!
Jag sitter just nu i sängen och väntar på att Esmo ska sminka färdigt sig. Vi har halloween disco för lågstadiet idag för att samla ihop pengar till vår franskaresa... Jag ska då vara en häxa, men är inte så mycket för att sminka mig haha så jag får se hur det blir med det...
Efter vi har städat klart vid discot så ska jag och 3 andra kompisar åka hem till Esmo och sova över, ska bli hur mysigt som helst! Är så himla pepp haha. Jag ska tjocka mig ordentligt eftersom att lovet blir en träningsvecka (wowowo), har inte lyxat till det på länge så det ska bli skönt att bara äta :D
Byebye ^^
Ska ni göra något vid halloween helgen? :)

Postat av: finnsingaursäkter

Åh vad kul!
Här blir det Halloweenfest för heeela slanten ;)
Hoppas du får en grymt härlig lördag fina du, kram!

Svar: Åh men va kul! Tack detsamma, kram :)
xmmasxd.blogg.se

2014-10-25 @ 16:57:38
URL: http://finnsingaursakter.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...