En bild i timmen.

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Vaknade hyffsat tidigt och slängde direkt på mig myskläder. Snacka om att det var hur skönt som helst att ligga och dra sig. Mmmm....
 
Åt frukost medan jag tittade på One Tree Hill (som jag precis har börjat kolla på igen, hann aldrig klart). Supermysigt och frukosten var gooo.
 
Efter en snabb (och hemskt tråkig och ikke fungerande) abworkout så bestämde jag mig för att vara till lite nytta och började städa mitt rum. Så skönt hihi.
 
Klar med städningen och då måste man såklart kolla alla blogginlägg som man har missat. Här fastnar jag ibland (oftast)...
 
Lunch tyckte jag lät som en bra idé, så jag invigde min mini-stekpanna genom att göra en omelett. Nam nam nam, på sidan hade jag en liten fruktsallad + te..
 
Musikmys och pyssel. Standard för mig... 
 
Vimplar satt jag och knåpa på ett bra tag, fina blev dem också och imorgon tror jag att det blir fler... Hehe.
 
Fastnade framför datorn IGEN. Denhär gången så kollade jag på typsnitt och borstar till Photoshop, så många att välja på!!
 
Här vart det två bilder, men men.
Invigde även min mini-skärbräda (jag älskar saker som är mini, oke?) och smaskade i mig mango, love love love. Läste även ett gulligt brev som jag fick av min farmor, hon är så gullig...


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...