Eftermiddagsläsning

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Satt och läste medans ett tungt täcke av mörker la sig på himlen.
Anne Fransk dagbok blir kortare och kortare medans hennes skriftliga förmåga fortsätter att imponera på mig. Om ända jag hade det sättet att förvandla dystra saker och ting till vacker läsning, önskade att jag hade den talangen. 
Te är en självklarhet. Idag blev det grönt te med smak av vanilj. Måste handla in mer te, det börjar bli tråkigt att dricka det gamla vanliga. Jag kräver förändring på samma sätt jag kräver luft. Orken till att bry mig blir sakta mindre, även där krävs en förändring.
Vi hörs senare!

Postat av: Fannie

Åh tacktack :)

2014-10-26 @ 21:48:40
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...