Det får gå..

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Onsdag kväll och trött som jag vet inte vad.. Vi såg The Maze Runner och den var hur bra som helst, inte alls som jag trodde. Ska nog läsa böckerna när jag har tid för det! Längtar till fler filmer haha. Jag hade iaf otroligt kul med mina kära kompisar, så skönt att gå på stan när ingen är där... Kom hem nån gång efter 6 och läste klart min bok som var en engelska läxa, skönt att ha det ur vägen, sedan så kollade jag på ett avsnitt av Clannad och tittar nu på Supernatural (Serienörd..)
På biografen. Spegeln var otroligt förvirrande då delar försvann och ja det var allmänt underligt. Fin fin bild, pose är ju en självklarhet.
Ännu en bild, dock lite mindre skakig och lite mindre pose... Mina vänner är bara för fina för att existera! Puss!

Postat av: Sanna Widman

Åh velat se den bion hur länge som helst. Men inte gått här ännu vad jag vet. :/ :)

Svar: Va konstigt ^^ Men du får verkligen ta och titta på den när den kommer, så himla bra! :) Kram!
xmmasxd.blogg.se

2014-10-16 @ 11:08:00
URL: http://sannawidman.blogg.se/
Postat av: Sanna Widman

SVAR:
Det ska jag verkligen! :)
Kram

2014-10-16 @ 18:56:48
URL: http://sannawidman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...