21:37

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Det vart lite senare än förväntat men jag har inte orkat blogga helt enkelt.
Mamma och jag kom hem vid 4 efter en massa shopping. Eftersom att jag sparar så blev det 3 ganska små grejer, som jag därimot är helt tokkära i hihi. Jag visar er imorgon då ljuset är bättre. Vet inte vad som händer imorgon, stannar nog hemma (känns som om jag inte har varit hemma ordentligt på otroligt länge).
Nu ska jag nog ta och kika på någo film eller kanske nån serie.
Ha en fin kväll, vi hörs!
Lunchen jag och mamma delade på och såklart kaffe på det!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...