1 Oktober 2014

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Mitt humör går verkligen upp och ner som en bergochdal bana. Har antingen varit jätteglad eller skitsur/ledsen hela dan. Hösten gör alltid så, bryter ens naglar ger en okända blåmärken och gör att man sover så lite som möjligt. Men jag älskar hösten ändå, min favoritårstid faktiskt....
Jag har nyss tryckt i mig en halvbanan och lite nötter, ska ut och springa. Eller ja, vi får se hur det går med springandet, har inte vart ute och sprungit på typ 3-4 veckor. Vi får se hur det går, shortsem och långtröjan på ba!
När jag kommer hem blir det plugg och te och kanske en varm dusch.
 
Vad ska ni göra idag? 
/Kram Emma
Mellis från nån dag sedan. Asså avokado och tomat knäcket ger mig liiiiiiv :'D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...