Ny vecka

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Halloj!
 
Har sovit i 6 timmar inatt, men är fortfarande glad. Jag slutade kl ett idag, vilket jag faktiskt inte visste om, där kan vi tala om sann lycka! Redovisningarna blev inte av så det blir nästa vecka, ville göra det idag för att få det överstöckat med men men...
Imorgon ska vi besöka någon gymnasieskola i Södertälje, känns väl lite meh. Skönt att slippa skolan men annars är jag inte så exalterad. 
Idag ska jag packa, träna, göra läxor och kolla på serier. Imorgon kommer jag inte orka packa kläder och sånt, så att göra det idag blir nog skönt. Hmmm... Vad mer.. Sitter och lyssnar på julmusik, längtar som bara den hihi. 
Med inte så mycket mer att skriva så säger en sliten liten Emma hejsvejs!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...