Min önskelista för jul

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Tidsinställt inlägg #4
Snart är det juuuuul!! Hur glad får man bli, sitter redan nu i början av November och lyssnar på julmusik. Hallå snön var är du?? Men eftersom jag är så redo för julen så har jag gjort en liten önskelista med fina grejor. Vad önskar ni er iår? 
Wishlist x-mas 2014
 1. Hörlurar, när det börjar bli kallt ute och nästa höst (hehe) vill jag så gärna ha ett par riktiga hörlurar! 2. Fina skrivblock, som förmodligen inte kommer användas till mer än dekorativa ändamål haha... 3. Böcker och filmer, helt klart standard på min önskelista. 4. Biokort, till en bionörd (aka jag). Alla kan nog gå med på att bio är en fantastisk upplevelse! 5. Muggar, muggar och muggar. Har så många att det är svårt att välja när jag ska dricka te. Men jag vill ändå ha fler hihi. 6. Hogwarts tröja, inte nödvändigtvis just den men bara något Harry Potter relaterat kan få mig att lysa upp. 7. Snöglober till min samling, standard sedan förra årets födelsedag hehe!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...