London: Dag 3

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Torsdagen kommer jag inte ihåg något av, haha :D
Nä jag skoja bara, men helt ärligt så kommer jag inte ihåg så mycket av vad som hände efter att dessa bilder togs, inte i detalj iallafall :) Tog jättefå bilder under tordagen, endast lite på morgonen. Så jag får helt enkelt berätta i text vad som hände efter bilderna vart tagna!
Vi började dagen med att äta frukost  c:a kl 7 (!!) för att vi skulle på en julparad.. Vi bestämde oss för att promenera genom Hyde Park för att komma dit, så där vart det väldigt många bilder på träden! Riktigt mysig sådär tidigt på morgonen, och det var förvånatvärt mycket folk ute! Vi träffade på ett par ekorrar, jätte söta...
Fann en lite skyltliknande sak i vägen, där stog det " The Diana Princess Of Wales Memorial Walk". I Hyde Park finns även en fontän till hennes minne, men den syntes inte till. Parken var mycket större än vad jag trodde, men så fin att jag inte skulle ha något emot att strosa runt där om dagarna...
När vi traskatt igenom parken så kom vi fram till gatan som vi sökte efter. Vi skulle till Harrods, m ni inte vet vad det är så är det helt enkelt ett stort varuhus med märkessaker, exempelvis Dior, Chanel och Lancome. Det är väldigt stort och kan vara kul att bara titta runt i! Vi skulle besöka det för en juloarad som började kl 08:00. Men det var inte som förväntan....
När någon säger parad tänker jag på att folk ska gå runt och göra något, men tydligen inte haha! Lite besvikna var vi eftersom att vi kom det 08:30 för att endast mötas av pyntade julfönster (obs: inte dem på bilderna). Vi var sedan tvungen att vänta i en timme för att varuhuset öppnade 10:00....
Från Harrods åkte vi till Camden och kollade runt, sedan åkte vi till Oxford Street igen, fast vi hamnade längre ner på gatan! Det var helt enkelt lite av en shoppingdag, men jag spenderade inte så värst mycket pengar ^^
Del 4 kommer kanske imorgon! :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...