Killing me softly with his song

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Hello!
Jag har kommit fram till att Novembervädret vill mig illa. Kan känna hur jag börjar bli sjuk då jag är både deppig och utkörd av att inte göra något. Träningen gick skitkast och jag vill helst bara ligga i sängen och läsa eller sova. Muntert inlägg, förlåt.. Jag ska ta och skära upp en gammal apelsin för att få lite vitaminer och ska försöka göra granolan lite senare. Kan visa hur den blev någon annan dag isf..
Älskar mysbelysningen. Jag har dessa "julkulor", en liten sling-aktig grej vid min säng plus stjärnor i fönstret (som man kan se en glimps av i detta foto). Har även en jättelång slinga som inte används för stunden men som ska bli uppsatt så fort jag har valt en fin plats åt den... Dekorerar ni något extra nu på hösten/vintern?
Boken består just nu endast av 30 sidor (skönt!!!) och jag förstartar jul med mitt finiga skal + en kopp chai te latte. 
Ikväll blir ensam då mamma ska på halloween fest. Jag kommer sitta och förmodligen hålla tillbaka tårarna till Så mycket bättre (idag är det Amandas dag). Blir så otroligt känslosam nu på senhösten, började nästan storgråta på Ica Maxi igår, det hade ju varit snyggt...
Uppdaterar igen lite senare, kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...