Himmelskt

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Hejsan svejsan (??)
 
Jag är fruktansvärt trött och energi till att skriva ett långt inlägg har jag inte... Kan helt och hållet, utan att ljuga, säga att sedan jag kom hem så har jag nästan bara gjort läxor. Resultatet blev en halvdann bokrecension och en hemuppgift som jag ska fila lite på, annars ligger jag i fas för vår resa. Så himla kul ska det bli, ser fram emot det något enormt. Ska ni resa någonstans iår? 
Som mellis efter lite mage åt jag kvarg blandat med funlight och toppat med banan, kokos, hasselnötter och pumpakärnor. Alltså guuuuuud. Det var som en dröm! Varför har jag aldrig provat kvarg med saft förut, helt otroligt vad jag har missat. Smaksensation skulle jag kunna kalla det...
Våra små flamingoglas är så söta och perfekta för kvarg. Eftersom att kvarg är ganska mättande så försöker jag att inte ta för mycket, vilket ofta händer om jag tar en vanlig skål. Men med ett glas blir det perfa :)
Imorgon ska jag packa det sista och försöka sova så tidigt som möjligt, vi åker till flygplatsen kl.4 och planet går 6:30, tidigt men det är det värt.
Har gjort iordning några inlägg, men det blir nog bara ett per dag eftersom dem är ganska så lika varandra. Hoppas att det inte gör något! Nu ska jag sätta på mig my pjs och fixa något att fika på och titta på Gotham. 
Puss och godnatt!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...