Hello

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Hej svejs!
Idag vaknade jag jättesent, men lusten att gå upp fanns bar inte där. Så det blev som det blev. Frukost till lunch, aja sånt händer! Tittade på Mission: Imossible medans jag åt och har också redigerat dessa bilder här nedanför! 
Längtar till juuuul, och jag fyller år om mindre än en månad hihi... Detta år har gått så fort och det känns som om jag fortfarande är fast i typ maj! Ser fram emot nästa år, så mycket roligt ska hända...
Te drack jag självfallet till frukost, jag åt även yoghurt med en massa olika toppings!
Den fina muggen köpte jag i London, på Disneystore. Det är en oskriven regel att handla något där när man besöker butiken! Och för att visa hur mycket jag längtar till julen så hittade jag en bild från julen 2012. Min morbrors fina julgran, mysigaste stället att spendera julen! Men iår ska vi upp till sälen (kanske det heter?) eller ja... någon skidort, ska bli ganska roligt!
Bloggar senare, puss! :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...