Lunch hos scä

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Godmorgon. 

Sitter just nu och kollar på tom & Jerry, haha. Älskar barnprogram faktiskt, det är liksom väldigt många minnen i det. Det fick bli lite senare frukost idag eftersom att vi bestämde oss för att ta sovmorgon, vilket var extremt skönt!

Igår var vi hos scä för att äta lunch med mina behandlare. Det var fruktansvärt. Jag höll på att brista ut i gråt när vi satt där och åt, det var hemskt att behöva äta allt som lades upp eftersom att det var första gången jag skulle äta en full portion. Men efter typ 40 min så var tallriken tom och jag fick så mycket beröm för att jag var stark och bla bla bla. Men jag mådde så fruktansvärt dåligt, det har förstört hela min vecka och jag mår bara skit 😞 hoppas att det går bättre idag, puss på er!
Jag gillar blå som ni kan se 😅


Postat av: Malin Andersson

Superfin blogg!! Jag BEUNDAR dig och din kraft! Du äger, keep up the good work <3

Svar: Tack så mycket, så himla snällt av dig att säga så! <3
xmmasxd.blogg.se

2015-04-11 @ 16:34:03
URL: http://thefineblog.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...