Första dagen

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Hej hej!

Idag var första dagen i skolan sedan lovet. Gick helt okej, kände mig dock lite trög och inte på så bra humör men men.. Lunchen gick inte alls att äta och jag vart bara sur på skolan som bara serverar skitmat! När jag kom hem la jag och mamma färdigt vårt pussel och sen åt jag några nötter. Kan fortfarande inte äta alla, men åt fler idag än igår. Så jag gör ju några framsteg iallafall.

Sitter just nu i soffan med värmekudden om magen. Lever praktiskt taget med den fast klistrad på magen. Har blivit så otroligt känslig och får hela tiden ont, jag hoppas verkligen det försvinner snart :/ Middagen gick bra att äta. Åt en quornburgare och potatis med gräddsås. Sås är, och kommer typ alltid vara, en utmaning. Men jag åt och sa inte emot, fast nu i efterhand har jag ångest.... Distraherar mig med hjälp av något. Ni får ha det bra, kram!




Postat av: Anonym

Skolansluncher är inte dom bästa :/

Svar: Haha nä, verkligen inte...
xmmasxd.blogg.se

2015-04-08 @ 19:37:52
URL: http://sundlenius.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...