1 December

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Sömnlös gick jag till skolan i min snölösa lilla by.... Låter inte riktigt bra haha! Har haft en bergochalbana till humör idag, antinge skitglad och hyper eller helt rastlös och sur. Sånt händer, vad finns det att göra? 
Min dag har annars varit bra, startade dagen med att kolla på julkalendern. Är lite skeptisk angående den, men den blir förmodligen bättre för var dag ^^ Hade en grymt jobbig sista lektion, teknik (hatämne hahah). Det är inte en av mina starkaste ämnen om man säger så.... Men annars hade jag bra lektioner, mysig stämning i skolan nu när ala lärare börjar dekorera lite i klassrummen :)
En lite äldre bild från sommaren feat. min lunch. Jag har en otroligbrist på bilder just nu då jag varken har tid eller energi till att fota något överhuvudtaget, får ta och ändra på det! Imorgon har jag studiedag, så jag kan nog ta och redigera de sista bilderna från vår London-semester (när jag redigera dem sist så stängde datorn av sig och dem förvann, så jag vart sur och gav upp). Ska kanske knäppa några foton också. Men somsagt, detta återstår att se! Nu ska jag lyssna vidare på all den fina julmusiken och jag önskar er en mysig kväll, själv ska jag nog mest läsa ^^
Puss! 

Postat av: anna sofia

Har inte gett årets julkalender någon chans, jag och min sambo tittar alltid om Gubben Pettson och Tomtemaskinen (-93) varje år istället, vad det än är på tv haha :)

Svar: Åh va roligt! Har aldrig sett den julkalendern, antagligen för att jag är för ung haha :)
xmmasxd.blogg.se

2014-12-03 @ 17:53:16
URL: http://annasofiaphoto.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...