14.22

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Slutade tidigt idag igen (detta börjar bli tjatigt) och jaaa, hade 3 lektioner idag så det var vääääligt skönt.
Imorgon så får jag sovmorgon, men om jag känner mig själv så kommer jag ändå gå upp 6.30 haha.
Vi ska åka in till Södertälje för att gå till stadshuset och se en debatt (nu när det är val och så), inga kända politiker men det ska nog bli kul. Får ta med mig lite pengar så jag kan handla nån vitamin well eller något.
 
Idag är en sån dag som bara är lååång, och jag känner inte för att göra speciellt mycket. Men läxor ska jag fixa med och förhoppningsvis så har jag tid att kolla på en film ikväll. Sen så måste jag träna, äta, städa och ja, stressad känner jag mig inte. Men utmattad är nog rätt ord. 
Ha det gött! Kram..
Två bilder på en fläta som jag gjorde när jag kom hem, hehe. Orelevant men men....


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...