Nya tider.

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Tjabbatjena.
Inte lika trött och gladare. Superkanon dag (minus maten, men det räknas inte). Fick kaffe imorse så det kan nog vara en av anledningarna till att min dag har varit så finfin!
När jag kom hem skrev jag lite på ett brev till engelskan sedan gick jag till affären där jag möte mamma och vi köpte lite bra att ha saker. 
När jag kom hem började jag skriva på min bokrecension i svenskan, slutade med att den blev 3 sidor lång haha. Kollar just nu på Grey's och ska nog läsa lite innan jag somnar senare. 
Vi görs, pussss / glad Emma 








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...