Lite mer om mig.

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
7 saker/människor jag tycker om: 
- Fotografering
- Inredning. Gör om mitt rum hela tiden hehe.
Mina vänner. Föralltid mina små änglar.
- Naturgodis. De få gångerna som jag äter det så är det som om himlen har flyttat till min mun.
- Tidiga mornar. 
- Sleepovers. Det är det mysigaste jag vet.
- Mina katter.
 
6 saker jag längtar efter:
- Vintern. Födelsedag och jul, vill handla julklappar nu :(
- Ed Sheeran konserten 12/11.
- London 5/11.
- Höstlovet.
- Tills jag flyttar hemifrån.
- Tills jag får eget jobb.
 
5 saker jag inte tycker om:
Rökning.
- Dåligt ljus när man fotograferar.
- När folk klänger. Får panik.
- När folk säger att jag är sur när jag faktiskt inte är det.
- När folk är sura på mig. Står inte ut, får så dåligt samvete.
 
4 saker jag är besatt av:
- Musik. 
- Böcker.
- Harry Potter.
- Serier.
 
3 saker jag är rädd för:
Att bli sjuk.
- Att förlora mina vänner eller min familj.
- Spindlar. Vissa går, men är dem större än en tia så går det inte...
 
2 bloggar jag följer:
- Hannah's
- Ebba's
 
Bilderna är tagna med min pluttilutt iphone 4:a :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...