Hmm

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Hej!
Sitter och dampar på min dator som har fått något slags anfall och vägrar fungera som den ska... Sånt kan få mig att bryta ihop på riktigt haha.
 
Jag mår lite bättre idag, eftermiddagen kommer bestå av städning och att fixa saker för imorgon. Jag är verkligen inte redo får att gå tillbaka till skola, mentalt. Det första vi har är en redovisning, vilket är bland det värsta jag vet. Hoppas på det bästa och får helt enkelt se hur det går.. Har inte gjort så mycket idag, ätit typ, så jag tänkte visa min lunch bara för att skriva något.
Idag åt jag en sallad. Använde samma sallad som vi åt till middagen igår och den innehöll basic grönsaker + fetaost. För att spexa upp den så skar jag upp avokado i kuber och hyvlade en morot, strösslade på lite pumpakärnor och kryddade med vit- och citronpeppar.
Citronpeppar tillsammans med avokado är nog det bästa jag har ätit, använder alltid citronpepparn på mina avokado och tomat mackor. Det är bara så fruktansvärt gott, tips tips tips!! Jag var verkligen inte sugen på en tung lunch så detta passade mig helt perfekt..
Ja vad mer ska jag säga... Det var iallafall gott. Försökte i samma veva sätta på en film men vårt internet är stört det också. Har typ lust att sätta mig i ett hörn och gråta. Ingenting funkar och det är otroligt enerverande... Bilderna tog typ en halvtimme att redigera eftersom att datorn flippade ur och ja, jag hatar än så länge denna dag haha. Söndagar som brukar vara så bra, vad hände?
Ni får ha en bra dag, adios.
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...