Julpynt och sömnlöshet

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Hej där!
Hela dagen har varit otroligt seg och jag känner att jag bara vill sova. Fick ingen somn innat och detta påverkar såklart hela min skoldag, blö, jag är så dum som inte kan somna vid rätt tid.... Knäppaste är att, om jag somnar en timme senare än menat så vaknar jag alltid tidigare än jag ska..
Var iallafall uppe tidigt imorse och fixade frukost som jag åt framför julkalendern, har ändrat hela min "morgonrutin" för att jag ska äta samtidigt, men det är så himla mysigt. Vet inte vad jag tycker om julkalendern än, det återstår att se helt enkelt..
Fint julpynt hänger i våra fönster. Julen är snart här (och vi har fortfarande ingen snö!!!) och jag blir bara gladare! De kommande dagarna kommer nog gå fort, usch.. På söndag kommer morfar hit för att fira min födelsedag som är på måndag. Mamma har gjort en pepparkaks-cheesecake (mer för henne själv än mig eftersom att jag är så kräsen haha), så den kommer förtäras med njutningar.
Här är vår adventsljus-stacke för iår, mammas egna verk. Hon är bra allt händig ibland, gulliga mamma! Den är iallafall jättefin och hur söt som helst + billigt. 
Alla bilder var tagna igår då solen faktiskt visade sig på vår gråa himmel. Idag var det mörkt och solen var skygg, som vanligt...
Ha en mysig kväll, puss!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...