Måndag den sjätte april

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Jag kan omöjligt vara den ända människan som ÄLSKAR röda dagar, som inte är söndagar det vill säga. Det är bara så skönt att en dag som egentligen skulle innebära skola kan spenderas i lugn och ro hemma! Men jag vaknar fortfarande tidigt så att jag ska kunna följa mitt matschema någorlunda bra, och kan säga att jag gör det till viss del. Ibland får man putta lite på vissa mål, men men.
 
Idag ska jag och mamma åka iväg och handla en snabbis, bara lite små saker till middagen ikväll och även mat till katterna så att de blir nöjda haha. Sen så ska mamma byta däck på bilen efter att vi har ätit lunch och då ska jag passa på att få lite luft och läsa lite i min bok som jag har lånat :) Har läst alldeles för lite detta lov och kan erkänna att jag skäms lite, hehe...
Idag är även mellisbytar-dag. Mitt em mellis ska bytas till något annat men känner bara att det är så himla jobbigt att tänka på det och blir stressad av att behöva bestämma, blöhh typ...
 
Skriver mer sen när jag kommer hem, nångång på eftermiddagen. Ni får ha det bra tills dess, bye bye.
Rummet blir så mycket mysigare med ljus tända haha. 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...