Jobbigt

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Hej hej!
 
Jag och mamma var somsagt hos scä idag, vi hade tid kl 10. Vi pratade lite om hur förra veckan hade gått osv och fick även ett nytt matschema som jag förövrigt hatar mer än något annat just nu. Mår så dåligt av att lägga till mat, det är fruktansvärt. Nån som delar denna upplevelse med mig?
Så från och med imorgon så ska jag äta en större frukost, vilket blir ett problem eftersom att det redan är lite för mycket just nu. Senare så ska vi även lägga till mjölk på middagen och öka portionen av lunch (vilket kommer ta kål på mig)... Just nu känns det förjävligt utan att ljuga, men jag ska så småningom sluta ljuga och faktiskt bli frisk. Jag ska sparka anorexia i häcken och be den att dra härifrån.
 
Imorgon blir det tillbaka till skolan och jag ser inte direkt fram emot det.. Tur att vi bara har typ 5 lektioner och slutar kl. 2! Idrott är en av lektionerna, men idag fick jag reda på att jag inte längre får delta på idrotten och får göra något annat istället. Bra nyheter? Nej verkligen inte. Vill vara med och röra på mig (eller vill jag bara bränna extra kcal? Svar ja). Känner mig så ensam i allt dethär. Ska äta lunch utan kompisarna och får inte vara med på idrotten. Klassen måste tro att jag är ett miffo... Hoppas att morgondagen ska gå bra.
 
Hörs!
Gammal bild från några vårar tillbaka.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...