trögt

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Bilder från weheartit..
 
Min dag har varit trög, jag har varit trög och vet redan nu att denna vecka kommer vara trög. Orkar bara inte att stå ut med detta igen, så meningslöst.
Har försökt göra läxor och skriva klart min uppsats som ska in på måndag men det står still, en sida kort och vet inte vad jag ska göra...
Jag och Julia funderar på att gymma, problemet är busskort. Hejdå till 8300 kr för att kunna åka kollektivt i ett år... Jippi.
Nästa vecka har jag prao på biblioteket och ser förvånatsvärt fram emot det, skiter fullkommligt i skolan just nu, bara skit skit skit. Jag vill bara vara glad, ska det vara så svårt? 
Ikväll ska jag försöka skriva något, lyckas jag inte med det så blir det till att ligga i sängen som en död fisk och kolla på film. Plugga fysik ska jag också göra, ugh.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...