My day

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Vaknade 6.30 och låg kvar i sängen, vilket var såååå skönt. Men tillslut så rullade jag ur vid typ 5 i 7 (kanske?).
Drack en supergod smoothie till frukost, nam nam och vid kvart över åtta så gick jag till busstationen och väntade på min klass.
Jag stog i ett hörn på bussen i ca 40 minuter och lyssnade på min Ed Sheeran spellista på Spotify... (kan inte fatta att jag ska se honom om 68 dagar!!!). Det var inte så hemskt eftersom att det inte var speciellt varmt, men det tog lång tid ;p
Iallafall.... När vi var framme så kollade vi på debatten i 1 timme och sedan fick vi gå till ett annat rum där vi fick prata med folk som representerade de olika partierna, vi träffade en jätte trevlig tjej från socialdemokratiska ungdoms saken (?). xD
Efter det så fick vi en timme att springa runt på stan och kolla på de olika partiernas stånd. Smög åt mig några (typ 6st) knappnålar och även två av centerpartiets karameller (fy satan va goda de va).
Kom hem vid halv tre och sitter just nu och kolla på en massa youtube klipp.
Ska ta och göra en islatte och något slags mellanmål.
Hööööörs, kram!
Två bilder från dagen..


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...