Internet

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Vårt internet är helt knas och det känns som om jag lever på 1800-talet.
Nej men in all seriousness.... Försökte få upp bilderna på datorn, men det gick inte, så nu fick det bli ett mobil inlägg med ett inte lika fin collage. 

Jag vaknade strax efter 7.30 och vid halv 10 så åkte jag och mamma till loppisstället. Sålde lite grejer och var hemma igen vid typ 2. 
Sen dess så har jag lyssnat på gosig musik, städat mitt rum lite och även kollat på Utd. 
Ska hitta på vad jag ska använda imorgon när jag ska till skolan (jippi.....). Har verkligen inte lust, det finns ingen bit av mig som vill gå upp imorgon och släpa mig iväg över dessa mörka gator. 
Nej tack..

Ha en fin kväll, kram Emma!

1. Hittade en jättefin skugga på min vägg och det blev lite photobomb, oops. 
2. Finaste Muminglaset blev behållare till min smoothie. 
3. Rotade igenom mammas LP-samling och plockade fram några favosar. Dessa är dock bara några av alla (typ) 100 singlar. 

Postat av: Hannah Danielsson

svar: visst gör det? var faktiskt exakt lika gott som det ser ut att vara! kram :)

2014-09-08 @ 17:27:29
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...