Fri

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Just nu så sitter jag och kollar på de sista avsnitten av Supernatural (säsong 9) och känner mig sisådär skulle jag säga. Fick tillbaka mitt miniprov i matten, och resultatet har förstört hela min dag. Blir bara sämre och sämre på allt, så besviken. Terminen har knappt börjat och jag ligger redan efter i kunskapsmålen.... Hjälp får man inte direkt heller.
 
Vid halv 5 så har jag tid hos tandläkaren och efter det så ska jag och mamma åka och handla. Känner verkligen inte för att träna, men kanske blir något snabbt konditionspass senare ikväll, får se helt enkelt!
Imorgon så har vi skolval (hihi) och det ska bli hur kul somhelst, ska även stå i skolans café 16-19 då vi ska känna in pengar till klassbalen.
 
Ha det gött. Bloggar kanske mer ikväll. Pöss pöss /Emma
 
Saknar Östersund <3

Postat av: Katta

Fina bilder!

Svar: Tack vad snäll du är! Haha
xmmasxd.blogg.se

2014-09-11 @ 16:09:09
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...