Segt

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Det var längesedan...
Bloggningen går segt, precis som allting annat. Musikprovet gick hyffsat och engelskaprovet gick bra det också, men man vet ju aldrig! Fick även reda på mitt betyg i orientering och blev faktiskt riktigt nöjd...
Julia följde med mig hem och vi dekorerade marshmellows till ett halloween disco som är på fredag. Det tog förvånadsvärt mycket på energi och jag känner inte alls för att träna idag, så det får bli två restdays den här veckan helt enkelt, oh well sånt händer...
Jag ska titta på halloween speciallen av PLL nu och sedan får jag ser vad jag gör, puss!!

Från min insta @decemberdimma


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...