My lunch

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Slutade kl 1 idag. Men eftersom att vår lektion började ett och vi hade en relativt lång lunchrast innan det så passade jag på att gå hem och laga min egen lunch, kanske inte så hälsosamt men gott gott gott. Dem kunde ha fått varit inne ett tag till, tycker dem blev lite väl ljusa och jag gillar faktiskt mina rotfrukter liiite brända (bara jag? :D)
Vet inte om jag vill/har lust att träna idag... Får se. Vi hade orgientering på idrotten idag, jag och Julia gick vilse och jag fick panik + jag vrika foten. Fysikprov hade vi också, gick sådär. Vissa frågor gick bra, andra gissade jag på. Svenska uppsatsen blev inskickad igår, one down two to go.

Hörs sen/ Emma.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...