Mellis

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Känner att jag har allt för mycket läxor för att kunna träna (vilket säkert inte är sant), så idag blir det nog bara en promenad lite senare. Igårkväll gjorde jag "Call me maybe squats" bara för att jag kände att jag behövde göra någon slags träning....
Ska göra klart en powerpoint sedan så vet jag inte riktigt vad jag har att göra, blir intressant dethär.
Här var min mellis + en sneak peak på min halloween ljuslykta som jag är himla förtjust i, så gullig!
Och yes, det är ett Muminglas. Pluspoäng till den som såg det, haha.
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...