Lunch

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Halloj!
Min dag hittils har varit hur seg som helst, men jag klagar inte. Lov enligt mig ska vara sega och det innebär att man äter lunch i sin pyjamas.
Men jag har hunnit träna, titta på två OTH avsnitt och ätit frukost! Det blev för första gången på evigheter en mjuk macka; håller mig ifrån mackor för de innehåller onödiga kolhydrater (för mig) och jag brukar aldrig vara så pass hungrig att jag kan trycka i min en macka och gröt... 
Här är var min lunch. Lax från igår + mitt första försök på blomkålsmos. Den vart lite rinig men smaken fanns fortfarande där ;) Jättegott faktiskt, ska göras igen! Sedan så har jag en kärlek för lax tillsammans med Sweet chili sås, så det vart lite sånt också haha.
Kollade klart på Harry Potter också. Började titta på den igårkväll men såg endast halva då det vart så sent. 
Updaterar senare, pöss på er!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...