Filmtips.

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Måndag kväll i Oktober och det ända man vill göra är att titta på film, eller serier. Mysigare filmväder blir det nog inte (förutom jul, inget slår jul) så jag tänkte att jag kunde tipsa om några av mina älsklingsfilmer för tillfället.
 
Les Misérables - En av mina älsklingsfilmer, musiken, skådespelarna, handlingen... Ja i princip allt med denna film är perfekt. En film för dem som gillar musikaler. Sorlig, kärleksfull och tragisk. Gråter varje gång jag ser den..
Breakfast at Tiffany's - Otroligt charmig film som även faller mig perfekt i smaken. Är en stor beundrare av Audrey som så fint spelar Holly. Mysig film när det regnar, rolig och kärleksfull!
Flipped - Såg denna för första gången igår och föll pladask. Så otroligt gullig, rolig och sevärd film. Skådespelarna är helt underbara och skådespelaren som spelar Bryce är så otroligt åhhh, obeskrivligt perfekt. En ny favoritfilm, helt klart!
En prinsessas dagbok - Jag blir förvånad när folk säger att dem aldrig har sett någon av EPD filmerna. Klassiker helt klart (för mig iaf som växte upp med dem). Roliga och ännu en gång charmig som bara den. Går rakt in i hjärtat, så fina och magiska med inslag av lycka och brustna hjärtan..
 
Skriv gärna era egna tips i kommentarerna! ^^
 

Postat av: ellie

Tycker själv att The Spectacular Now & Philadelphia är helt två jätte bra filmer!!

Kramis,

Svar: Åh tack så mycket för tipsen, ska kolla in dem så snart som möjligt ^^ Kram!
xmmasxd.blogg.se

2014-10-14 @ 16:32:54
URL: http://elinorcharlotte.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...