Dagen

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Fredag och jag mår sisådär. Fredagar är korta (slutar kl.2) så det var riktigt skönt... När jag kom hem körde jag lite snabbt ben, längtar verkligen tills jag och Julia börjar gymma... Tror det blir av efter jag kommer hem från semestern, hoppas hoppas hoppas ^^
 
Ikväll ska jag nog bara ligga i sängen och dra mig så länge som möjligt, vilket jag vet inte kommer hända eftersom att jag alltid (för det mesta) vill hålla igång genom att göra saker. 
Mamma och jag kanske åker och handlar mat senare, tycker att det är fantastiskt kul att handla mat av någon underlig anledning...
Vi hörs senare, kramis!
Min nya favorit smak av kvarg, persik-passion!

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mums :D

Svar: Ja, den är så god haha ^^
xmmasxd.blogg.se

2014-10-17 @ 19:47:24
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Life of Johanna

Skönt och sluta tidigt, hoppas du känner dig bättre

Svar: Tack! Kram :)
xmmasxd.blogg.se

2014-10-17 @ 20:18:47
URL: http://lifeofjohanna.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...