Chill

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Tisdag morgon och jag är pigg för att vara som jag är. Idag har vi en minikonsert och en förläsning, så jag missar bild och Franska... Missar alltid bilden, utan att ljuga så kan jag säga att vi har haft c:a 3 lektioner av bild sedan vi började i august. Helt sannslöst alltså.
Ska förmodligen hem till Julia idag (beror på hur hon känner sig) och om det händer så kommer jag nog inte blogga mer idag.. Imorgon har vi planerat att åka in till Stockholm och se på bio och dricka chailatte tills vi rullar fram, hoppas att även det går vägen...  Nä jag ska ta på mig 2 lager kläder och sedan skutta till skolan, otroligt kallt i skolan just nu så jag måste gå runt med halsduk..
Ha en mysig dag, kram!
 Två ovisade skogsbilder.

Postat av: Erika

hej! Var gärna med i min bloggtävling. Ha en bra dag. Kram :)

2014-10-14 @ 10:18:02
URL: http://nattstad.se/hanzzonerika

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...