Adventure time morgon.

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Tjollahopp!
Frosten har börjat lägga sig på gräset utanför mitt fönster. Mysig vy på morgonen, längtan till jul tar kål på mig. Min morgon var tyst och sängen har mig under sin förtrollning. Den blir bara skönare för varje dag som går...
Jag tillbringade en hel timme där innan jag gick upp för att äta frukost. Den timme spenderades på sociala medier med musik i öronen, jag älskar att bara dra ut på tiden. Snart börjar skolan igen, men vi pratar inte mer om det..
Frukosten idag var en standard. Banangröt med kokos, hallon, mango och hasselnötter på toppen. Kom just på att jag glömde kanelen (IGEN), lyckas alltid glömma kanel... På sidan hittar vi även en klementin (tror jag, citrusfrukter är inte min starka sida) och en nyligen återfunnen kopp med grönt te i.
Medans frukosten försvann så kollade jag på Adventure time, älskar det! Om ni tittar på det säg till, rainicorn är min favorit ^^
Finaste koppen någonsin. Jack och Sally finns med på den. Den kommer självklart bli använd flitigt i höst/vinter och filmen kommer jag kolla på när snön börjar falla. Har ni sett denna film?
Om inte, gör det i vinter. Så himla mysig film tycker jag! Kommer ihåg första gången jag såg den, det var som magi och alla karaktärer som är med kan inte låtas bli att älskas på ett eller annat vis. 
Nu ska jag fixa till mig så gott det går och sedan ska jag och mamma fara iväg och handla. Hon ska till optikern och sedan ska vi gå en runda på stan innan vi åker och handlar mat, fint fint. Får se om jag får med något hem, känner jag mig själv rätt så kommer jag inte få med mig en pinal hem haha.
Ha en fin dag, pöss!
 

Postat av: Prietha

Vad är banangröt för något? Låter ju jättegott :D

Svar: Jag mosar bara en halv banan i en skål och lägger sedan i havregryn och vatten + blandar lite, jätte enkelt ^^
xmmasxd.blogg.se

2014-10-31 @ 15:59:08
URL: http://prietha.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...